mandag den 25. november 2013

Jule pynt :o)


 
Jeg har lige været på besøg i Creative Space og male, sammen
med min søn, svigerdatter og niece vi hyggede os helt vildt
i ca. 6 hyggelige timer.
Vi var på Fisketovet og spise der var denne skønne
jule dekoration :o)
Billeder fra maleriet kommer senere, da det lige skal glaserer først :o)

Billede her har min søn taget, tak for det :o)

 

 

lørdag den 23. november 2013

Kort til OSH

Her er lige nogle kort, som skal med til
OSH kassen i Roskilde :o)



lørdag den 2. november 2013

Så er der lidt almindelige kort til OSH :o)

Jeg har stadig lidt af papiret som vi fik doneret af Panduro.
Det er hvis et helt nyt design, jeg har ikke sat det op på denne måde før :o)  

Her kan man se at hjertet er lagt ned i papiret :o)  


De gule kort har fået en sommerfugl inden i...

Her er så nogle kort, som er noget mere spraglet, men samme ide :o) 

Her er hjertet også lagt ned i underlaget :o)


- og de har fået en rød sommerfugl inden i :o)
 

fredag den 25. oktober 2013

Et par små "gavekort" :o)

Små kort til Steens gaver, et til butikken som

 havde 1års fødselsdag, og et til fødselsdags gaven som han fik :o)


mandag den 14. oktober 2013

Til lysfest i Tivoli :o)

Tivoli er fantastik flot når det er mørkt :o)

 
Flotte scenerier :o)
                                   

 Personalet var udskiftet, huuu det var uhyggeligt :o)
 
 
 Vi var en tur i den flyvendekuffert, en sjov tur.
De kendte eventyr af HC Andersen, sat op lige som
kikkasser flot flot :o)