onsdag den 2. oktober 2013

Fløngskoven :o)

Her står spaden, som vores Bogmester Michael Ziegler
skal bruge til at plante det første træ, et egetræ, som begyndelsen til
VORES NYE SKOV...... :o)
 

Skoven vil når den er færdigplantet,
blive på 17 hektar.


 
 
 Der var udskrevet en konkurrence om
et navn til skoven, og vinderen vandt
et æbletræ :o)
Skoven kom til at hedde:
Fløngskoven.


Der blev trampet godt, så nu det står fast i de næste
100 år :o)


 


onsdag den 25. september 2013

Nye OSH julekort :o)

En ny type julekort, motiverne stammer fra en
Tilda blog fra Panduro, som hedder
Winter Memories.
 Jeg har fået den som gave, det er skønt med sådanne gaver ikke ? :o)
Der er kommet glans på koglerne, roserne og englebassernes hår, jeg syntes at det giver en god virkning :o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    Glansen kan ses tydelig her :o)
                                        

 

fredag den 20. september 2013

Så er der et fødselsdag kort igen :o)


En ny type kort, og det var sjovt at lave, der skulle jo leges
 lidt med farverne ;o)
 


onsdag den 18. september 2013

Fødselsdag i familien :o)

I dag har Steen fødselsdag, tillykke tillykke.
(min nieces mand) 
Han cykler meget, så derfor kom der cykler på kortet, og de er lånt på nettet.
Og så har han sin egen cykel butik.
Så noget med cykler skulle det jo være :o)



tirsdag den 17. september 2013

Nu er træet endelig i hus :o)

Endelig fik jeg fat i dette flotte træ, det er
en af de bedste dies jeg har ;o)
Der er så mange muligheder i anvendelsen, herligt :o)  

Fik lige lavet nogle alm. kort til OSH,
træet skulle jo lige afprøves ;o)