tirsdag den 28. maj 2013

Så er her lidt ny OSH kort :0)

Frit efter Margits drengekort :0)
Tak for lån ;0)

Nyt legetøj, var på besøg hos Leg og Hobby med Ruth og Dorte.

 Jeg havde aldrig været der før,
men det er absolut  et besøg hver. :0)   


Her lidt tætter på, så kan man se at blomsten er lagt ned i kortbasen. ;0)

                                    Her er også to nyerhvervelser  både cyklen og kantpunchen,
                                                    de passer fint sammen syntes jeg,
                                           Ja, og så er der jo sløjfen, men den har i jo set før ;0))
                                                         
                                  
                                      Jeg har jo set at man kan bruge tekststempler på figurerne,
                                 så det skulle jeg da også prøve, og det ser da meget godt ud :0)
                                                  

5 kommentarer:

  1. WOW... hvor er de bare flotte Bodil...
    Og den cykel har jeg også erhvervet for nylig... det må jeg prøve.
    Super gode idéer du har på banen. Vild med dit stakit... hm-hm... et nyt "must-have"?? (fnis)
    Knus fra mig

    SvarSlet
  2. Smukt kort, de cykle kort er bare så lækker. Fortsat god uge, Mvh Vikki

    SvarSlet
  3. Igen nogle rigtig søde kort. Er vild med din nye cykel. Blomsten ser ud til at være lidt tidkrævende :-)

    SvarSlet
  4. Du er altså bare så god til de kort. Sikke en kreativitet du har lagt for dagen.
    Dit cykelkort er bare SÅ sødt - også.
    God aften herfra.

    SvarSlet
  5. Super flotte og fine cykelkort!
    Hilser fra Steen; han synes også de er flotte og fine!
    Kh Mette

    SvarSlet